Cari

Kamis, 02 Maret 2017

Sangkulep Bangu - Puput

Kakena tampan bau mata
Manampa aku jadi tagoda
Hatampayah hayak kirep mata
Manampa aku dia badaya


Awi te aku jadi talanjur cinta
Sama kanuahan butup intan permata

Talanjur cinta jadi talanjur sayang
Narai cara hapaku manganan huang
Jake tangkeru dia tau i mbalang
Handak balua jadi i kana palang

Kilau sarita tandingan uluh helu
Ela ketun coba manyi-manyi tutu
Mikeh kilau bakatak sangkulep bangu
Tau tame handak balua dia tau

Kakena tampan bau mata
Manampa aku jadi tagoda
Hatampayah hayak kirep mata
Manampa aku dia badaya

Awi te aku jadi talanjur cinta
Sama kanuahan butup intan permata

Talanjur cinta jadi talanjur sayang
Narai cara hapaku manganan huang
Jake tangkeru dia tau i mbalang
Handak balua jadi i kana palang

Kilau sarita tandingan uluh helu
Ela ketun coba manyi-manyi tutu
Mikeh kilau bakatak sangkulep bangu
Tau tame handak balua dia tau

Kakena tampan bau mata
Manampa aku jadi tagoda
Hatampayah hayak kirep mata
Manampa aku dia badaya

Awi te aku jadi talanjur cinta
Sama kanuahan butup intan permata

Talanjur cinta jadi talanjur sayang
Narai cara hapaku manganan huang
Jake tangkeru dia tau i mbalang
Handak balua jadi i kana palang

Kilau sarita tandingan uluh helu
Ela ketun coba manyi-manyi tutu
Mikeh kilau bakatak sangkulep bangu
Tau tame handak balua dia tau

LIRIK LAGU DAYAK KAL-TENG
Pilihan Lirik Lainnya Klik di SINI



TERJEMAHAN :

Tampannya bentuk mukamu
Membuat aku tergoda
Berpandangan sambil berlirikan mata
Membuatku tidak berdaya

Karna ku sudah terlanjur cinta
Ibarat bertuah ketemu intan permata

Terlanjur cinta sudah terlanjur sayang
Bagaimana caraku membuang perasaanku
Ibarat loncat tidak bisa di batalkan
Mau keluar sudah terkunci

Ibarat cerita di zaman dulu
Jangan kalian coba-coba berani
Ibarat katak terjebak tempurung
Bisa masuk tidak bisa keluar

Tampannya bentuk mukamu
Membuat aku tergoda
Berpandangan sambil berlirikan mata
Membuatku tidak berdaya

Karna ku sudah terlanjur cinta
Ibarat bertuah ketemu intan permata

Terlanjur cinta sudah terlanjur sayang
Bagaimana caraku membuang perasaanku
Ibarat loncat tidak bisa di batalkan
Mau keluar sudah terkunci

Ibarat cerita di zaman dulu
Jangan kalian coba-coba berani
Ibarat katak terjebak tempurung
Bisa masuk tidak bisa keluar

Tampannya bentuk mukamu
Membuat aku tergoda
Berpandangan sambil berlirikan mata
Membuatku tidak berdaya

Karna ku sudah terlanjur cinta
Ibarat bertuah ketemu intan permata

Terlanjur cinta sudah terlanjur sayang
Bagaimana caraku membuang perasaanku
Ibarat loncat tidak bisa di batalkan
Mau keluar sudah terkunci

Ibarat cerita di zaman dulu
Jangan kalian coba-coba berani
Ibarat katak terjebak tempurung
Bisa masuk tidak bisa keluar

Tidak ada komentar:

Posting Komentar