Cari

Kamis, 23 Februari 2017

Manahan Rindu - Iping

Are ampun salabih helu
Dengan kakare panyeneh lagu
Jatun bewei talu tahiu
Sejarah uluh manahan rindu

Rindu jituh dia tara tahan
Sampai marusak itung fikiran
Kapehen atei jatun bandingan
Hapisah jandau angat ije bulan

Ka’i  angat manahan rindu
Jantung atei angat bagetu
Danum mata hantis hanturu
Hapisah jandau angat ije nyelu

Amun kalutuh angatku magun
Manahan rindu diaku hakun
Biti paringkong tambengan jatun
Handau hamalem munduk malamun

Iyoh kaka je leha-leha
Gitan halajur je bau mata
Narai kia karuhei je hapa
Sampai tau nupi hasupa denga

Amun kalutuh je angat huang
Halajur manampuh fikiran pusang
Jakai ku tau je kilau tingang
Kakueh darim tatap i ngguang

Iyoh kaka je ikas ikau
Eka fikiran ku santar layau
Eka pangingat hambalem andau
Pea ndai itah kue tau hasundau

Amun kaka tulak namuei
Ingat aku hanjewu halemei
Amun kue tumun tuh bewei
Bara ku belum putusku matei

Iyoh banang ku bajeleng buli
Bingat andim ku je asi-asi
Tiruh hambalem sanupi nupi
Sampai mamangkut gaguling hai

Iyoh banangku bajeleng dumah
Mangat sawammu dia galisah
Keleh bingatku je janjin itah
Sampai matei dia hapisah

Sana banangku halisang kejau
Kakare janji uras nalingau
Awi iye tege manyundau
Malati kambang kanjeran ewau

Tege kabar je bara uluh
Hayak pandumah riwut manampuh
Jantung atei angat baduruh
Mangganang kaka je nduan uluh

Hapus bulan baganti andau
Are nyelu jadi nahalau
Katahin andi manunggu ikau
Ampin kaka jadi nalingau

Hapus bulan baganti nyelu
Aku andim jadi manunggu
Ampin kaka nalingau aku
Anggapmu kilau je ampah kayu

Hajamban karungut aku mansanan
Keleh i nggetu kare hubungan
Aku tuh kaka keleh ngalapean
Itah hapisah salamat jalan

Aku tuh andi tatap bahajat
Mundahan kaka je sanang mangat
Kapurun kaka akan pangingat
Sampai tuh helu karungut tamat

LIRIK LAGU DAYAK KAL-TENG
Pilihan Lirik Lainnya Klik di SINI



TERJEMAHAN :

Banyak ampun terlebih dulu
Kepada semua yang mendengarkan
Inilah yang ku bisa ceritakan
Sejarah orang menahan rindu

Rindu ini tidak tertahankan
Sampai merusak fikiran
Sedih hati tiada tandingan
Berpisah sehari rasa sebulan

Ini rasanya menahan rindu
Jantung hati serasa putus
Air mata berjatuhan
Berpisah sehari rasa setahun

Kalau terus begini rasanya
Menahan rindu ku tidak mau
Badan kurus tidak berlemak
Siang malam duduk melamun

Kakak mengapa kenapa
Tebayang terus mata wajahnya
Apa juga pemikat yang di pakai
Sampai terbawa-bawa mimpi

Kalau begini terus perasaanku
Selalu mebuatku terfikir-fikirkan
Andaikanku bisa seperti burung enggang
Kenapa kau pergi akan selalu ku ikuti

Hanya kakak yang aku mau
Tempat fikiranku selalu tertuju
Tempat ingatan siang malam
Kapan kita bisa bertemu

Ibarat kakak pergi merantau
Ingat aku pagi sore
Kalau kita terus begini
Mendinganku mati dari pada hidup

Suamiku cepatlah pulang
Ingat adik yang kasihan
Tidur malam termimpi-mimpi
Sambil memeluk guling

Suamiku cepatlah datang
Suapaya aku tidak gelisah
Ingat janji kita
Sampai mati tidak berpisah

Saat suamiku pergi jauh
Semua janji di lupakan
Karena dia telah bertemu
Bunga melati yang harum

Ada kabar dari orang
Kabar angin
Hati terasa jatuh
Membayangkan kakak di ambil orang

Habis bulan berganti tahun
Banyak tahun sudah terlewatkan
Lamanya adikmu menunggu
Tapi kaka sudah melupakan

Habis bulan berganti tahun
Aku adikmu menunggu
Tapi kakak melupakan aku
Kau anggap seperti sampah kayu

Melalui karungut ku beritahukan
Mending kita putuskan saja hubungan
Aku kepadamu kakak mending jujur
Kita berpisah selamat jalan

Ku adikmu tetap berdoa
Semoga kaka bisa bahagia
Teganya kaka untuk ku ingat
Sampai disini dulu karungut tamat

6 komentar: